Wednesday, May 25, 2011

På Svenska ;)

Varför inte svara lite lätta frågor på svenska den här konstig onsdagskvällen... Johan kollar på högljuda trailers brevid mig och jag är lite lätt trött på att rita för ikvällen. Hittade listan på sötaste Sandra's blog. Nu kör vi! hehe

I love this light

Namn: Emma Kristina eller Kristina Emma.
Piercingar: bara en i värje öronsnibb för fin fina örhängen
Tatueringar: aldrig!
Längd: 169cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Min naturliga mörkblond
Fräknar: ett par stycken på näsan
Motto: Se det positiva i alting, vara glad
Kär: Gud ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Nej, älskar Stockholm, och Aspudden
Tycker du att du är attraktiv?: ja det tycker jag :)
Vilket schampo använder du? Tycker om Wella produkter
Vad är du rädd för?: Mörkret
Gillar du berg och dalbanor?: Inte direkt

56

Senaste...
Filmen du hyrde?: Four Lions, dum, sådär rolig.
Filmen du köpte?: Marie Antoinette, typ 4 år sen
Låten du hörde: ny drömliknande låt av Watercolours
Låten du laddade ner: Lysnar bara på Spotify, men jag laddade ner Radioheads nyaste senaste.
Personen du ringde?: Johan för att jag hittade inte honom på H&M (han var i provrummet)
Personen som ringde dig?: Johan för att han hittade inte mig sen på ICA
Personen du tänkte på?: Min lille syster. Saknar henne mer än alting i världen

venice

Favorit...
Låt: Ceremony av New Order
Sak att göra: Krama Johan, eller laga mat, eller rita
Sport: sport?
Kläder: Klänningar. Finns inget finare (kanske kjolar då)
Film: Amelie
Bil: tycker mycket om Minis
Serie: Arrested Development är det roligaste jag vet, men Gossip Girl gör mig ganska glad med.

Children in a ring, Pinnarp, Östergötland, Sweden

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?: inte så många gånger
Gråtit över en flicka?: säkert bara över att min syster var dum när vi var små
Ljugit någon?: flera gånger, men inget hemskt
Varit i slagsmål?: nej jag är lugn och snäll
Blivit arresterad? nej men jag har sprungit ifrån polisen, usch
Träffat någon från internet?: Johan och jag träffas på internet! :)



Antal...
Gånger du varit kär?: 2
Gånger ditt hjärta brustit? en gång och hoppas aldrig igen
Hjärtan brustet på grund av dig?: Tyvärr många gånger, speciellt på högstadiet :(
Tjejer du kysst?: noll
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: bara ett par gånger, hoppas på flera gånger



Senaste...
Boken du läste?: Harry Potter and the Half Blood Prince. Läser om hela series innan sista filmen kommer ut i juli!
Personen du fick e-mail av?: Sötaste Viktoria Love, ni kommer se snart vad jag har ritat till hennes blog
Personen du fick brev av?: Mina sötaste Mormor med bilder som hon förfarände framkallas från 35mm.
Personen du fick sms av?: Johan som sa 'Lovely!'
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: När jag var hemma i USA förra April :( för länge sen
Saken du köpte?: ett par röd vit rutiga platta sommar skor, fina!

paper house

Det var det. Lite kul i alla fall. Tror jag ritar lite till innan jag lägger mig i sängen och läser mer Harry.





No comments: